Варыянт 1 1)Выпішыце прыметнікі. Сонейка, сонечны, доўгае, марозіць, марозны, зелень, зялёны, родная,
адзенне. 2)Запішыце
словазлучэнні, змяяючы канчаткі прыметнікаў.
Абазначыць род прыметнікаў. (Яркі) сонейка, (лёгкі) сняжынка, (марозны) надвор 3)Спісаць,
дапісваючы канчаткі прыметнікаў. Вызначце лік прыметнікаў. Шырок..
вуліца, густ.. лес, глыбок.. азёры, высок.. дрэва, маленьк.. дзеці, маленьк..
кацянё, вялік.. школа, нов.. падручнік, марск.. хвалі. 4)Спішыце словазлучэнні, вызначце склон прыметнікаў. У старым гняздзе (
с.), каля сіняга мора ( с.),
магутнаму дубу ( с.), прыгожай песняй
( с.), ранняя вясна( с.). 5) Спішыце
сказы. Дапішыце канчаткі прыметнікаў, вызначце іх склон. Пад асінай схаваўся чырвон_ падасінавік. Дрэвы стаялі ў срэбрыст_ коўдры. Лес ажывіўся птушын_
песнямі. Да высок__ куста падляцела птушачка. Красуецца спел_
жыта. |
Варыянт 2 1)Выпішыце прыметнікі. Поле, палявы, шчодрае, блакіт, блакітны, мяккі,
зазвінеў, звонкі, званок. 2)Запішыце
словазлучэнні, змяяючы канчаткі прыметнікаў. Абазначыць
род прыметнікаў. (Новы) адзенне, (дажджлівы) вясна, (цікавы) здарэнне, (чысты) паветра,
(радасны) сустрэча. 3. Спісаць, дапісваючы канчаткі прыметнікаў. Вызначце лік прыметнікаў. Стар.. ліпа,
смачн.. малако, вузк.. сцяжынкі, пушыст.. лісянё, бязмежн.. пустыня,
беларуск.. землі, нов.. дом, паляв.. кветкі, душэўн.. чалавек. 4)Спішыце словазлучэнні, вызначце склон прыметнікаў. У высокім доме ( с.), птушынага
спеву ( с.), старому чалавеку ( с.), блакітнай хваляй ( с.), дзівосная прыгажосць ( с.). 5)
Спішыце сказы. Дапішыце канчаткі прыметнікаў, вызначце іх склон. Марозн_
вецер шчыпле за шчокі. Ад бледн
_ месяца цягнуцца промні. Трава ўкрыта жоўт_ лісцем. Паляв_ раслінам цёпла пад снегам. Мы адпачнём на лясн_ паляне. |
Варыянт 1
1 узровень.
Выпiшыце сказ, падкрэслiце дзейнiк i выказнiк.
Яркая маланка рассякае неба.
прыгожы белы сабачка
2 узровень.
Спiшыце сказы. Падкрэслiце аднародныя члены сказа.
Вучнi дапамагаюць дарослым убiраць буракi, моркву, капусту.
Верталёты i самалёты пралятаюць над нашай вёскай.
3 узровень.
Спiшыце сказы. Пастаўце дзе трэба коскi.
Дзень быў цёплы але ветраны. Лес гамонiць i спявае. Таполi лiпы клёны весела шумяць у парку.
4 узровень.
Запiшыце сказ, змяняючы словы ў дужках як патрабуе сэнс. Пастаўце коскi. Падкрэсліце аднародныя члены сказа.
Самалёт ляцеў над (палi лясы лугi).
У лесе я назбіраў поўны кошык (баравік падасінавік рыжык)
5 узровень.
Складзiце са слоў сказ, пастаўце коскi, падкрэслiце аднародныя члены сказа.
Хмары, неба, вечар, сівыя, пад, зацягнулі, цяжкія
Кантрольная работа па тэме «Сказ» 4 клас
Варыянт 2
1 узровень.
Выпiшыце сказ, падкрэслiце дзейнiк i выказнiк.
Махнаты чмель збірае салодкі сок.
махнаты чмель збірае
2 узровень.
Спiшыце сказы. Падкрэслiце аднародныя члены сказа.
Насця градкі даглядала, іх палола, палівала.
Пад дажджом намоклі клёны і дубы.
3 узровень.
Спiшыце сказы. Пастаўце дзе трэба коскi.
Крамяныя баравікі ружовыя сыраежкі хаваюцца ў траве.
Буслы гусі ластаўкі і стрыжы восенню ляцяць у вырай.
Узняўся моцны вецер але хмары не разагнаў.
4 узровень.
Запiшыце сказ, змяняючы словы ў дужках як патрабуе сэнс. Пастаўце коскi. Падкрэсліце аднародныя члены сказа.
Маша назбірала ( чырвоны белы сiнi) кветак.
Пад ( ялiны сосны асiны) раслi прыгожыя кветкi.
5 узровень.
Складзiце са слоў сказ, пастаўце коскi, падкрэслiце аднародныя члены сказа.
Узлесках, чырвонагаловыя, растуць, падасінавікі, духмяныя рыжыкі, на.
Flash Card Deck created by ingaweb with ExamTime
Тэст "Назоўнік" №2
Трэнажор "Склон назоўнікаў"
Трэнажор "Склонавыя канчаткі назоўнікаў"№1 (Р.с.)
Трэнажор "Склонавыя канчаткі назоўнікаў"№2 (Р.с.)
Трэнажор "Склонавыя канчаткі назоўнікаў"№3(Д.с.)
Тэст "Прыметнік"
Трэнажор "Род прыметнікаў"
Тэст "Дзеяслоў"
Слоўнікавыя словы №1
Слоўнікавыя словы №2
Націск №1
Націск №2
Гульня "Як мы гаворым"
Комментариев нет:
Отправить комментарий